A
motocykly
B
motorové
vozidlo 3,5t
(osobák)
B+E
motorové vozidlo
do 3,5t
s přívěsem
nad 750kg
C
motorové vozidlo
nad 3,5t
(náklaďák)
D
autobus
C+E
motorové vozidlo
nad 3,5t
s přívěsem
nad 750kg
T
traktor
kondiční jízdy
Jak postupovat, když se chci přihlásit do autoškoly:
Předmětem výuky a výcviku žadatelů o řidičská oprávnění je získání potřebných teoretických a praktických znalostí, dovedností a návyků k řízení motorových vozidel v provozu na pozemních komunikacích.
Výuka obsahuje
a) výuku předpisů o provozu vozidel,
b) výuku o ovládání a údržbě vozidla,
c) výuku teorie řízení a zásad bezpečné jízdy,
d) výuku zdravotnické přípravy.
Výcvik obsahuje
a) výcvik v řízení vozidla /jedna vyučovací hodina trvá 45 minut, lze absolvovat nejvýše dvě praktické hodiny denně/,
b) výcvik praktické údržby vozidla,
c) praktický výcvik zdravotnické přípravy.
Rozsah výuky a výcviku je rozdělen podle druhu výuky a výcviku a podle jednotlivých skupin nebo podskupin řidičských oprávnění, k jejichž získání se výuka a výcvik provádí.
K výuce Vám nabízíme možnost zakoupení výukového setu:
Zdeněk Schröter, AUTOŠKOLA? POHODLNĚ!
Zkušební testy na nečisto najdete na internetu zde:
http://etesty2.mdcr.cz/
Závěrečná zkouška pro motocykl a osobní vozidlo
Závěrečná zkouška pro nákladní vozidlo a autobus
Zkouška je rozdělena do 3 částí
Kam pro řidičský průkaz?
V případě úspěšného složení všech částí závěrečné zkoušky, obdržíte od zkušebního komisaře vyplněnou žádost o řidičské oprávnění s výsledkem zkoušek (včetně Vašeho lékařského posudku).
Následně se dostavíte na Magistrát města nebo obecní úřad obce s rozšířenou působností -
podle místa Vašeho trvalého bydliště /Seznam obcí s rozšířenou působností/
Velmi mne překvapil příjemný a přátelský přístup, atmosféra celého dne byla výborná. Jízda zručnosti s drobným oceněním každého z účastníků byla dobrým zpestřením.
Zopakování základních informací a všeobecných pravidel. Teorie správného úsudku a reakce teoreticky a v praxi. Zkouška brzdné dráhy na různých površích a podobně.
Bylo hezké sledovat jak mnohem novější a dražší vůz se všemi moderními asistenty ABS, ESP, HBA, TCS a VSM. se na kluzné ploše motal stejně jako já s Felícií. :)
Velmi dobrá zkušenost s ovládáním vlastního vozu. Zjištění, jak se vůz chová a kde jsou limity, kdy už se nedá ovládat apod. Dle mého názoru by školu smyku měl zkusit každý řidič..
Byl skvělý zážitek, a člověk se dozvěděl zajímavé připomínky, jak se chovat v nouzové situaci na kluzkém povrchu. Až budu mít zase vhodnou příležitost, zúčastním se i pokročilé verze kurzu. Děkuji.
Byl jsem účastníkem školy smyku pro začátečníky a neshladl jsem nic zásadniho jako podnět pro změnu. Jediné co bych možná upravil je počet aut na polygonu, maximálně 10. Byla dlouhá čekací doba na jízdy jednotlivých simulací, ale chápu, že pronájem polygonu něco stají a nikdo to nebude dělat jen pro moje krasné oči. Moje hodnoceni 99% a určite se někdy vrátím na školu smyku pro pokročilé... Děkuji za naučnou neděli
Využijte našeho kontaktního formuláře pro spojení s námi.